Ja men just det, jag har ju en blogg...

Idag var det pre-event ute i landvetter och idag blev det även dagen för mitt första åk med convivium!
Så länge som jag har tänkt på detta, hur kommer jag känna mig , hur mycket kommer mina ben darra, hur ofta kommer jag snubbla eller ramla. Har har så mycket dåliga tankar om vad som kommer hända innan och har försökt ändra på det så mycket som möjligt nu i dagarna. Fast egentligen så har jag tänkt så mycket utan bara haft ont i magen...typ.

Men jag ska säga FY FAN VAD ROLIGT OCH SKÖNT DET VAR!! Ni som var där och såg mig kämpa efter andan kanske uppfattade det som annat men helt ärligt det var så kul när man väl var inne i det! ÅH!
Det var först efterråt som jag kunde uppskatta det jag var med om och tänka, oh shit jag har gjort det. Men nu börjar jag tänka varför värsta grejen men asså ändå, har inte stått på isen inför domare och publik på väldigt länge, och speciellt inte med såna duktiga åkare som alla conviviumare.
Kul var det men tack vare min lunginflammation så blev det rätt jobbigt att åka, det var det enda som hindrade mig att verkligen njuta till 100 och göra mitt bästa. Åh nu vill jag bara bli frisk!!

Jahopp, detta borde väl duga för ett tag framöver... haha



Kommentera

Publiceras ej