Hej!
 
Nu känns det bra. Har pratat med Sara om hur jag ska klara denna helgen utan att äta "bara en godispåse" eller en måltid med thai eller pizza. Ingen sån skit nu, inte denna helgen. Jag ska jobba på att bli av med framför allt sötsuget. Så utmanigen nu för mig är att klara det i 14 dagar. 14 dagar utan socker och onödig skitmat. 
 
Har nu gjort 5 dagar, kände mig svagast idag av alla dagar hittills då jag fick mycket tankar om att "en godispåse skadar väl ej". Det ä ju inte sanningen. Jag vet ju inom mig själv att det blir ju aldrig "bara" en godispåse.
Så, NU JÄEVLAR (tagga magrutor hehehehheheeh)
 
Har väl inte så mycket jag känner jag behöver skriva av mig om. Kanske att jag borde ta mer bilder så detta blir roligare att läsa. Dock har jag bara två läsare. Sara och Malin. Japp ni är mina trogna läsare hihi. Så för er skull ska jag ta mer bilder :)
 

Kommentera

Publiceras ej